A KöBE Közép-európai Kölcsönös Biztosító Egyesület elsődleges törekvései közé tartozik Ügyfelei magas színvonalú kiszolgálása, ezért teljeskörű és hatékony panaszkezelési ügymenettel állunk rendelkezésére. Alapvető célunk, hogy minden szempontból elégedett legyen szolgáltatásainkkal, ebből adódóan visszajelzései kiemelten fontosak számunkra, hiszen csak így tudjuk termékeink, szolgáltatásaink, ügykezelési rendünk, illetve eljárásaink folyamatos fejlesztését biztosítani.
Elérhetőségeink
Az esetlegesen felmerülő panaszának felvételére több fórumot is biztosítunk, hogy azt gyorsan és egyszerűen hozhassa tudomásunkra.
Személyesen, szóban: ügyfélszolgálati irodáinkban
Telefonon: +36 (1) 433 1180 (hétfő 08:00-20:00; kedd-péntek 08:00-16:00)
E-mailben: , kárrendezéssel kapcsolatos panasz esetén:
Postai úton: 1108 Budapest, Venyige utca 3.
Felügyeleti szervünk
Magyar Nemzeti Bank
Székhely
Cím:
1013 Budapest, Krisztina körút 55.
Levélcím:
Magyar Nemzeti Bank, 1850 Budapest
Telefon:
(+36 1) 428-2600
Fax:
(+36 1) 429-8000
web:
https://mnb.hu/fogyasztovedelem
Ügyfélszolgálat
Cím:
1122 Budapest, Krisztina körút 6. (MNB Budai Központ)
Levélcím:
1534 Budapest BKKP Postafiók: 777.
Telefon:
(+36 80) 203-776
e-mail:
Pénzügyi Navigátor
Kapcsolódó dokumentumok
Panaszkezelési szabályzat
Formanyomtatvány panaszbejelentéshez
MNB formanyomtatvány panaszbejelentéshez
Meghatalmazás minta
Pénzügyi Navigátor - Mit tegyünk, ha pénzügyi panaszunk van?
Pénzügyi Navigátor - Pénzügyi Békéltető Testület